Telefonszámunk: +36-30-337-5363, +36-30-386-6780 | Email címünk: INFO@SZEPAGYNAMU.HU

Szállítási információk

Akár 1-9 napos szállítás világszerte! (Hétvégén - szombaton és vasárnap, ünnepnapokon és munkaszüneti napokon a szállítás szünetel. Ezeken a napokon leadott rendelések, a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.) 14 nap helyett, nálunk 90 napig visszaküldheted a terméket, ha valamiért mégsem tetszik.

Megosztás GLS csomag nyomkövetés UPS csomag nyomkövetés

A csomag nyomon követése

  • A csomagszámodat megtalálod a futárszolgálat által küldött emailben.
  • GLS esetén kattints ide és a csomagszámot megadva ellenőrizd a csomagszállítás állapotát! A csomagszállítás részleteiről a GLS ügyfélszolgálata tud tájékoztatást adni. Mi is őket hívjuk. GLS elérhetőség: munkanapokon 7:00-tól 20:00-ig. GLS központi telefonszám: (+36 29) 886 700 GLS mobil telefonszám: (+36 20) 890-0660 Egyéb GLS kapcsolatok: kattints ide!
  • UPS esetén (EU-n kívül) kattints ide és a fuvarlevélszámot megadva, ellenőrizd a csomagod állapotát!
  • Egyéb futárszolgálat esetén, emailben fogsz kapni részleteket és kapcsolatfelvételi adatokat.
  • A weboldalunkon csak a rendelésed állapotát tudod követni, ami akkor zárul le, amikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak. Onnantól kezdve már csak a futárszolgálat tud bővebb információt adni.

Szállítási módok és költségek

Az Európai Unión belül a GLS futárszolgálattal szállítunk házhoz vagy csomagpontra. Európán kívül pedig a UPS van a segítségünkre. Magyarországon a normál szállítási díj 0 Ft, kivéve néhány termék esetén (matrac, műfű, padlószőnyeg), aminek a díja a mennyiségtől függ.

1) Házhozszállítás GLS futárszolgálattal | INGYENES

Csomagodat a GLS futárszolgálat munkatársai szállítják házhoz.

  • 1-5 napos szállítási idő
  • Szállítási díj: 0 Ft (ingyenes), eltekintve néhány terméktől (matrac, műfű, padlószőnyeg)
  • Magyarországon belül érvényes.
  • A szállítás részleteiről email-ben és - a kiszállítás napján - SMS-ben is kapsz információkat. Ha változtatni szeretnél a helyszínen vagy az időponton, akkor az SMS-ben kapott telefonszámon, közvetlenül beszélhetsz a futárral, akinél a csomagod van.
  • A futárnál tudsz fizetni bankkártyával és készpénzzel is, ha utánvéttel kérted a csomagodat.

2) Csomagpontra szállítás GLS futárszolgálattal | INGYENES

Csomagodat a GLS futárszolgálat munkatársai szállítják a kiválaszott GLS csomagpontra. Ha nem tudod napközben se otthon se a munkahelyen átvenni, akkor érdemes ezt az opciót választanod.

  • 1-5 napos szállítási idő
  • Szállítási díj: 0 Ft (ingyenes).
  • Magyarországon belül érvényes.
  • A szállítás részleteiről ugyanúgy email-ben és SMS-ben is kapsz információkat. A futár a csomagponton hagyja a csomagodat.
  • Az adott csomagpont nyitvatartásáról és fizetési lehetőségeiről, a helyszínen érdeklődhetsz.
  • A kézbesítés utáni napokban menj el a csomagért, mert nem fogják sokáig tartani és vissza fog jönni hozzánk.

Hogyan szállít a GLS futárszolgálat?

A Szépágynemű-nél minden olyan kényelmi funkcióra előfizettünk a GLS-nél, ami segít abban, hogy pontos tájékoztatást kapjál a csomagod állapotáról és menedzselni is tudjad a kézbesítést. Nézd meg, hogy milyen üzenetekre számíthatsz!

Három kézbesítési kísérlet
  • SMS-ben és EMAIL-ben is kapsz értesítést
  • Az első értesítés azt tartalmazza, hogy a csomagod a következő munkanapon kiszállításra kerül. Tartalmazza a címet és az esetleges utánvét összeget is.
  • A második értesítőt a kiszállítás napjának reggelén kapod. Ekkor már a futárnál van a csomag és kapsz egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. Ebben az üzenetben kapod a futár telefonszámát és a GLS ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
  • A sikertelen kézbesítések után, már 15 perccel fogsz kapni egy email-t. Interneten rendelkezhetsz a csomagod további sorsáról. Az üzenetben kapod meg a linket és a szükséges jelszót is.
5 megoldást is választhatsz
  • Kérheted a kézbesítést új időpontban.
  • Kérheted, hogy a csomagot egy másik címen tudd átvenni.
  • Kérheted, hogy vigyék a csomagod egy GLS Csomagpontba.
  • Személyesen is átveheted a csomagot a legközelebbi GLS depóban.
  • A csomag átvételének visszautasítása
Kézbesítés munkaidő után? Lehetséges
  • Igényed szerint az olyan városokban, ahol van GLS depó, kérheted a kézbesítést munkaidő után is 17:00-20:00 között.
  • Akár GLS csomagpontba is kérheted.

További információt a GLS depókról, csomagpontokról, a csomagod követéséről vagy a kézbesítés menetéről a GLS weboldalán találsz.

4) GLS házhozszállítás Magyarországon kívül, Európai Unión belül

Ebben az esetben mindig az adott ország postaszolgálatának segítségével jut el Hozzád a rendelésed.

  • 2-9 munkanap szállítási idő
  • Szállítási díj: 1.000 Ft-tól 60.000 Ft-ig
  • A költség függ a csomag méretétől, súlyától és a célországtól is.
  • Magyarországon kívül, EU-n belül érvényes.
  • Emailben fogsz kapni értesítőt a futárszolgálattól.

5) UPS házhozszállítás Európai Unión kívül

Ha Európán kívüli címre kérnéd a csomagot, akkor a UPS fogja házhozszállítani.

  • 3-7 munkanap szállítási idő
  • Szállítási díj: 8.000 Ft-tól 200.000 Ft-ig
  • Az Európai Unión kívül eső területekre.
  • Email-ben kapsz értesítőt a részletekről.
  • A csomag vámkezelésben is részesülhet. Ebben az esetben további költségek merülhetnek fel, amit minden esetben a vásárlónak kell rendezni.
  • A vámkezelési díjakról az adott ország hatóságánál kell érdeklődni, nem tudunk ehhez kapcsolódó információval szolgálni.
  • A szállítási költség függ a csomag méretétől és súlyától is. Emiatt a szállítási költséget nem tudjuk pontosan előre meghatározni. Az esetleges többletdíjat átutalással vagy PayPal-on keresztül lehet rendezni.

6) Matrac, műfű, padlószőnyeg, padlóburkolat szállítás

Ezeknél a termékeknél saját futárszolgálatunk segít a kiszállításban.

  • 3-7 munkanap szállítási idő
  • Szállítási díj 10.000 forintig: 3.990 Ft
  • Szállítási díj 10.000-től 100.000 forintig: 14.990 Ft
  • Szállítási díj 100.000-től 500.000 forintig: 18.990 Ft
  • 500.000 Ft feletti rendelés értéknél a szállítási díj itt is ingyenes.
  • Csak Magyarországon belülre érvényes. Ilyen termékeket csak Magyarországon tudsz rendelni.

Át lehet venni személyesen a rendelést?

Nem tudod személyesen átvenni a rendelést.

Hova szállítunk?

A Szépágynemű-nél a világ bármely pontjára kérheted a csomagodat. A GLS, a UPS segítségével minden ország és település elérhető. Magyarországon belül is bárhova kérheted a rendelésed.

Mennyi ideig tart a szállítás?

  • Normál szállítás GLS futárszolgálattal (Magyarországon belül): 1-5 munkanap
  • Normál szállítás EU-n belül, Magyarországon kívül: 2-9 munkanap
  • Normál szállítás EU-n kívül: 3-7 munkanap

Ünnepnapok és munkaszüneti napok

Ezeken a napokon teljesen egyedi szállítási idővel kell számolnod, és a GLS illetve a UPS határozza meg, hogy mikor dolgozik. Ha sürgősen kell ilyenkor valami, akkor a legjobb döntés, hogy megkérdezel minket telefonon, email-ben esetleg WhatsApp chat-en.

Miért késik a csomagom?

Biztosan késik? A szállítási idők munkanapokra vonatkoznak. Hétvégén, ünnepeken, munkaszüneti napokon nem dolgozik a futárszolgálat.

  • A csomagszámot megtalálod a GLS-től kapott email-ben (Magyarországon belül).
  • A csomagszám segítségével ellenőrizd a csomagod állapotát a GLS weboldalán: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
  • Ha a legutolsó frissítés óta már több munkanap is eltelt, keresd fel a GLS ügyfélszolgálatát!
  • GLS elérhetőség: munkanapokon 7:00-tól 20:00-ig.
  • GLS központi telefonszám: (+36 29) 886 700
  • GLS mobil telefonszám: (+36 20) 890-0660
  • Egyéb GLS kapcsolatok: kattints ide!
  • UPS esetén (EU-n kívül) KATTINTS IDE és a fuvarlevélszámot megadva, ellenőrizd a csomagod állapotát!
  • Egyéb futárszolgálat esetén, emailben fogsz kapni részleteket és kapcsolatfelvételi adatokat.
  • A weboldalunkon csak a rendelésed állapotát tudod követni, ami akkor zárul le, amikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak.

Kapok értesítést a futárszolgálattól?

FONTOS! Rendelésnél helyesen add meg az email címedet és a telefonszámodat, mert oda kapod az értesítőket!

  • Email: a GLS-től, UPS-től és a postától több emailt is kapsz, amiben fontos információk vannak.
  • SMS: a GLS-től SMS-t is kapsz a kézbesítés napján. Az SMS-ben kapott telefonszámon akár a futárral is egyeztethetsz.

Hogyan tudom módosítani szállítási címet?

Szállítási cím módosítását a futárszolgálatnál kérheted.

  • FONTOS! Rendelésnél helyesen add meg az email címedet és a telefonszámodat!
  • A kézbesítés előtt, a futárszolgálat emailben értesít a szállítás várható időpontjáról.
  • Vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal az üzenetben található elérhetőségek egyikén!
  • A kézbesítés napján, a GLS, SMS-t is küld, amiben megkapod a futár elérhetőségét. Így akár telefonon is kérheted a szállítási cím módosítását.

Ki lehet bontani a csomagot, mielőtt átveszem?

  • Nem lehet kibontani a csomagot, mielőtt átveszed.
  • Ha bizonytalan vagy a csomag tartalmában, esetleg sérült a csomagolás, vagy törékeny terméket rendeltél a kicsomagolásról készíts videót, amin jól látszanak a termékek!
  • Sérülés vagy hiány esetén, a kárigényt a futárszolgálat felé továbbítjuk és a felvétel gyorsíthatja az elbírálást és segítheti a folyamat sikerességét.

Kell fizetni vámköltséget?

  • Magyarországon és az EU-n belül nincsen vámkezelési díj.
  • Ha az Európai Unión kívüli címre kéred a szállítást, akkor LEHETNEK extra vámkezelési költségek.
  • A vámköltségek és egyéb adók minden esetben a vásárlót terheli.
  • Részletekről az adott ország illetékes hatóságánál érdeklődhetsz.
  • A vámköltségekről a Szépágynemű-nél nem tudunk tájékoztatást adni.
  • Nem tudjuk szabályozni és nem tudunk hatást gyakorolni az adott ország vámkezelési és adózási törvényeire